Wednesday, March 25, 2015

L'OREAL PROFESSIONAL SHAMPOO. My opinion.


ENG: Hi everybody!
Today next cosmetic review. 
I decided to buy one of the L'Oreal Professional shampoos. My hair are really dry, My regular shampoo is not working so well, so I though... lets spend some money. 


L'Oreal Professional Intense Reapair. 
Cost - €18
Size - 500 ml
bottle with pump

I have to say, when I decided to give it a try, I was really expecting a lot. Lets be honest, this stuff is about 3x more expensive than my regular shampoo. 
So, full of hopes - I tried it.

And, looks like it was a VERY good investment. After first time, I already saw first results. My hair was less dry, easier to brush, more shiny after drying. 
Now, I'm using it about two weeks. Hair are more soft and stronger. 
I'm not sure it is worth so much money tho... I could say, the regular price should be about €12-€14, then I could be much more satisfied. Definitely, it is more affordable to buy bigger bottle. Anyway. If you have a little bit too much money in your wallet, you will be happy with this product. I see the difference. 

Still, it contains SLS, so it is not a wonderful miracle. You decide. ;)





PL: Halo kochani, 
dzisiaj recenzja kosmetyczna.
Postanowilam sie szarpnac i wydac troche grosza. Pojawil sie u mnie w drogerii szampon z linii L'Oreal Professional. Mialam zamowic wczesniej przez internet, ale lenistwo wzielo gore. Tak wiec gdy go zobaczylam na polce w sklepie, postalam 20min zastanawiajac sie - czy to przypadkiem nie glupota wydac tyle pieniedzy na glupi szampon. No i w koncu wrzucilam do koszyka. No bo raz sie zyje. Nie pierwszy i nie ostatni raz ryzykuje. 

L'Oreal Professional Intense Repair.
Buteleczka 500ml kosztowalam mnie prawie €18, czyli jakies niespelna 80zl. 

I przyznam sie, po tej cenie spodziewalam sie na prawde wiele, no nie oszukujmny sie, kosztuje prawie 3x tyle co moj normalny szampon. Odzywka byla w tej samej cenie za 200ml, wiec sie ograniczylam. Bez przesady.
Powiem Wam, ze szampon mnie na prawde nie zawiodl. Teraz mija mniej wiecej 2 tygodnie od kiedy zaczelam go stosowac. Po pierwszym uzyciu juz zobaczylam roznice. Wlosy byly mniej suche, bardziej miekkie, latwiej sie rozczesywaly. 
Konsystencja jest podobna do innych szamponow L'Oreala. Jednak ten jest bardziej wydajny.
Dzisiaj widze, ze wlosy sie bardziej blyszcza i tak bardzo nie lamia jak wczesniej. W ciagu dnia nie placza mi sie juz tak bardzo, sa mocniejsze.
Nie wiem, czy jest ten szampon wart swojej ceny. Gdyby mnie ktos zapytal, powiedzialabym, ze moglby kosztowac 50zl. Bo jest duzo lepszy niz regularne szampony ktore stosowalam. Ale jednak cena mnie przeraza. Butelka jest duza i starczy na dlugo, byc moze kupie go ponownie.

Czytalam wczesniej kilka opinii, ze szampon u niektorych powoduje lupiez. U mnie nie spowodowal, wszystko jest w porzadku. Wg mnie spelnia obietnice producenta.
Posiada w skladzie SLS, sprawdzilam, wiec super cudem tez nie jest. Same/i zadecydujcie.

;)















28 comments:

  1. Great post!! Thanks for sharing, I think I will try this!!

    ReplyDelete
  2. I love it!!

    http://elenacanostyle.com

    ReplyDelete
  3. przepłaciłaś, ja wlaśnie dodałam do koszyka na allegro ten sam za 29.99

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym sie zastanawiala,czy to na pewno oryginalny produkt? Zbyt duza roznica w cenie.
      Pozdrawiam.

      Delete
  4. Chyba skuszę się na ten szampon jak mój się zużyje, bo potrzebuje nawilżenia + włosy mi się kiepsko rozczesują, ale to też może być kwestia długości...
    Miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. juz nie raz mialam kupic ten szampon ale jakos sceptycznie do niego podchodzilam. chyba i czas przyszedl na mnie!

    Buziole z Dublina
    Ewelina
    Xxxxx
    Chiclifestyleofewelina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście na allegro można go kupić taniej ;) Ja używam teraz BIOSILK jest świetny ! Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  7. Bardzo dobra recenzja, dzięki za info :)))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogpsot.com

    ReplyDelete
  8. Love these products. Very effective.

    http://www.trendin.com/womens-trousers-leggings-19

    ReplyDelete
  9. Zapowiada się fajnie, niestety dużo szamponów wywołuje u mnie łupież, więc raczej nie zaryzykuję :/

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    ReplyDelete
  10. nie widziałam ich tak że u nas w Polsce pewnie niedostępne :/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. amazing post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Great Review ,thank you :)

    Happy Friday

    ReplyDelete
  13. Bardzo lubie ich kosmetyki ;)
    Nie wiem czy ten bym kupiła.

    ReplyDelete
  14. I love their produts, I use the absolut repair in the summer and it is amazing! In the meanwhile, what do you think of following each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a great weekend :)

    ReplyDelete
  15. Thanks for sharing this! I've always been curious if it was worth the money. :)

    Na zdrowie!

    xx
    Reg of heyrocketgirl.com

    ReplyDelete
  16. L'oreal is great, nice post! :) x

    luvleenb.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. This is an excellent remedy for hair care!

    With love, Nastya Deutsch ♥

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru

    ReplyDelete
  18. Generalnie zawsze sobie chwalę kosmetyki L'oreala!<3 Są naprawdę OK:)

    Zajrzyj do mnie!:)
    http://www.justcleo.pl/2015/03/its-always-springtime-at-flower-market.html

    ReplyDelete
  19. ja bardzo lubie kosmetyki tej firmy , lini profesjonalnej szczerze mowiac nie mialam :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/03/wiosenna-lista-must-have.html

    ReplyDelete
  20. Great products!


    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    ReplyDelete

  21. I know Laura well and she is principled, thoughtful, and extremely bright...more power to her!

    Ecru Sea Clean Shampoo

    ReplyDelete